En dat is de Project Manager Officer (PMO), die verantwoordelijk is voor de planning, de uitvoering van het project en een groot aantal specifieke projecten. Hij houdt toezicht op de leden van het projectproject en coördineert de inspanningen in de verschillende departementen.
Verantwoordelijkheden
- Opzetten en implementeren van projectmanagement
- Zorg ervoor dat de projectmethodologie, -tools en -processen worden nageleefd
- Voorzie de projectmanager van gegevens voor besluitvorming
- Opstellen van rapportages voor stakeholders
- Identificeer structurele projectverbeteringen
- Risicomanagement
Jouw profiel
- Methodologieën voor projectmanagement (Prince 2, Agile, enz.)
- People- en stakeholdermanagement
- Accountbeheer (onderhoud van klantrelaties)
- Pragmatisch, probleemoplossend en resultaatgericht
- Snelle aanpassing en proactieve houding
- Vermogen om te werken in een multiculturele en complexe omgeving
- Minimaal 5 jaar in een soortgelijke functie
- Frans of Nederlands (moedertaal) met een goed niveau Engels
Spécifications
- Situé à Bruxelles
- Poste hybride